הישגי בוגרים
תשעה מחזורי בוגרים סיימו עד כה את לימודיהם במוזות ואנו גאים לשתף בהישגיהם:
85% מהבוגרים המשיכו לצבא או לשירות לאומי. רוב המתגייסים מסיימים את כל תקופת השירות.
50% מהם לומדים במוסדות השכלה גבוהה, בעיקר בתחומי האמנות והחינוך.
63% בממוצע מהבוגרים זכאים לתעודת בגרות מלאה. חלקם משלימים ונבחנים כיום בבחינות הבגרות החסרות להם.
75% מהבוגרים עברו בהצלחה את בחינת הבגרות במגמת האמנות.
קבלה ללימודים
תהליך הקבלה ללימודים כולל ארבעה שלבים, שבמהלכם נבחנת התאמתם של התלמידים שיוכלו להביא לידי ביטוי את עצמם ואת כישוריהם. תהליך הקבלה כולל:
1. מפגש היכרות - מטרתו להכיר את המועמד ואת הוריו, להכיר את הרקע הלימודי והאישי לצד היכרות שלו עם מוזות ועם תכנית הלימודים
2. מבדקים - כל מועמד ללימודים עובר מבדקים במתמטיקה, אנגלית ועברית, שמטרתם לבדוק את רמת הידע ומידת ההתאמה שלו לתכנית הלימודים במוזות.
3. אודישן - בחינת כניסה למגמה שאליה מבקש המועמד להתקבל (הנחיות הכנה לאודישן ניתנות בתהליך הקבלה).
4. ראיון אישי - ראיון אישי להיכרות מעמיקה עם המועמד.
בתום ארבעת השלבים מתקבלת ההחלטה על קבלתו של המועמד לבית הספר.
פרסומים שונים
אודות מוזות
מוזות, בית ספר תיכון לאמנויות פתח את שעריו בספטמבר 2005 ביפו העתיקה. מוזות מעניק הזדמנות לבני נוער שנשרו ממסגרות בעקבות משברי חיים ומצבי סיכון ורוצים לשלב לימודי אמנות בלימודים לבגרות. מוזות מעניק הזדמנות ליצירה וללימוד ומביא לביטוי יכולות אישיות ויצירתיות.
החזון
מוזות פועל ומעורב באופן כוללני במעגל חייהם של תלמידיו, מתוך אמונה בבני הנוער וביכולותיהם, ביחד עם דרישת מחויבות והשתדלות מצדם. התפיסה במוזות נשענת על עקרונות ואוריינטציה פסיכואנליטיים.
הייחודיות
מוזות בית ספר תיכון לאמנויות, הנו מודל אב ייחודי מסוגו. מוזות עוסק בהעברת הידע והעקרונות ליישום לכל דורש.
המטרות
תהליך והתמודדות - לסייע לתלמידים למצוא את מקומם כתלמידים ואת מקומם באמנות. להביא לשייכות והתמקמות
היצירה והאמנות - לחשוף ולקרב את התלמידים לאמנות, לקדם ולפתח את יכולותיהם ולממש את הפוטנציאל האמנותי הגלום בהם. ללמד את שפת האמנות במקצועיות ורצינות.
הישגים לימודיים - להקנות לתלמידים הרגלי לימוד, מיומנויות והשכלה פורמאלית - זכאות לתעודת בגרות.

צוות ההנהלה

ליטל וסרמן
מנהלת
יוזמת מייסדת ומנהלת את בית הספר מיום הקמתו

ורד ניצני-קוז'וקרו
מנהלת
יוזמת מייסדת ומנהלת את בית הספר מיום הקמתו